Edukacinės veiklos „Dabartis ir ateitis“
2024.12.03
Atgal į ateitį!!!
Patyrinėję praeitį mes ne tik grįžome į dabartį, bet taip pat nukeliavome ir į ateitį. Visos grupės, sau tinkamais būdais keliavo laiku.
„Boružėlių“ grupės vaikai žiūrinėjo savo nuotraukas, stebėjo save veidrodyje tyrinėdami save dabar ir čia.
„Nykštukų“ grupės vaikai išnaudojo STEAM metodą ir dabartyje konstravo gatves, miestus, o ateityje robotus, raketas ir keliavo į kosmosą, kūrė ateities madą. Vaikai svarstė apie tai, kad gamtą turime saugoti jau šiandien, tam, kad ją turėtume ateityje švarią ir vis dar mus džiuginančią.
„Pakalnučių“ grupės vaikai žaidė su robotuku bitute, patys juos konstravo naudodamiesi STEAM metodu, statė būsimus ateities miestus. Mokytojos vaikus taip įtraukė į pokalbį apie mūsų gamtą – mes ja turime rūpintis, norėdami ja mėgautis ir ateityje.
„Pienių“ grupės vaikai dabartyje žaidė profesijas, o ateityje išskrido turistauti į kosmosą – statė raketas, patys tapo kosmonautais, stebėjo kosmoso video, žaidybinėje veiklooje sprendė laiko klausimus. Pasinaudoję vizualinių strategijų metodu kūrė „Švaraus rytojaus misiją“ ir planavo, kaip jie gali prisidėti prie saugomos mūsų gamtos.
„Ežiukų“ grupės vaikai dabartyje konstravo mūsų darželį, o ateityje, pasitarę ir pasidalinę darbus, konstravo visą didžiulį miestą. Vaikai apkalbėjo, kaip jie savo mieste prižiūrės gamtą, kad galėtų vaikščioti švarioje gamtoje, kvėpuoti švariu oru.
„Kiškučių“ grupės vaikai sukūrė visų trijų laikų – PRAEITIES, DABARTIES IR ATEITIES- palyginamąjį vizualinį žemėlapį. Palygino energijos šaltinius, namus, transportą, bendravimą ir susisiekimą ir viską kūrybiškai išreiškė kurdami laiko žemėlapį.
Darželio vaikai susitiko vakaronėje „Šviesa kiekvienam“ – kurioje susitiko ir praeitis (tai tradicinis mūsų įstaigos susitikimas), dabartis (prie šiltos arbatos puodelio gera dalintis šiluma būtent dabar) ir ateitis – mes auginame naująją kartą, kuriai skiepydami vertybes kuriame ateitį.