Tyrinėjant praeitį grupės rinkosi gaminti laiko juostas vizualiniam laiko žymėjimui. Vienos grupės tai žymėjo pasaulio tobulėjimo pavyzdžiais, kitos – vaikų augimo stebėjimu. Svarbiausia – sau patogiais būdais susipažinti su laiko tėkme.

„Nykštukų“ ir „Boružėlių“ grupės žmones, statė senovinius namus, STEAM metodais gamino Baltų ženklus, juos atkartojo. „Pienių“ grupės vaikai tyrinėjo senovinius įrankius, žaidė su akmenukais, medžiu, tyrinėjo titnagą. „Pakalnučių“ grupės vaikai video medžiagoje susipažinę su pirmųjų Lietuvos gyventojų įsikūrimu, kūrybiškai veikė kurdami upes, kalnus, ledynus-vaikai stebėjosi, kad nebeliko tokių didelių gyvūnų, kaip mamutai. „Kiškių“ grupės vaikai diskutavo, kodėl pirmieji gyventojai buvo klajokliai, kaip ir kur žmonės pradėjo kurtis, kokie veiksniai lėmė vietos pasirinkimą. „Ežiukų“ grupės vaikai kūrė senovinius namus, tyrinėjo senovinius daiktus, kurių atnešė grupės tevėliai, tyrinėjo savo-dar kūdikių-nuotraukas.

Visi vaikai ruošėsi baigiamajam  susitikimui – mokėsi piemenėlių dainų, šokių, žaidimų. Vyriausieji darželio vaikai pasipuošė, kaip piemenėliai. Renginio metu vaikai net lipdė ir piešė piemenėlių ganomus naminius gyvūnėlius.

 

 

 

x