Kauno lopšelis-darželis „Liepaitė“                                                                          

„Vaikų sveikata ir socialinė aplinka: sąsajos ir sprendimai“

Aprašas

                Kauno lopšelio-darželio „Liepaitė“ pedagogai mano, kad tėvų vaidmuo, kuriant vaikų saugią socialinę aplinką yra labai svarbus, neatmetant ir darželio ugdomosios reikšmės.

                 Mūsų įstaiga ugdomajame procese taiko patirtinio mokymosi modelį – Pedagogas-Pedagogui-Tėvams. Įgyvendinant šį patirtinio mokymosi modelį, didelį dėmesį skiriame bendroms vaikų ir jų tėvelių veikloms.  Kadangi vaikai ypač jautriai reaguoja į aplinką, esančią aplink juos, veiklos kartu su tėveliais sustiprina jų saugumo jausmą, padeda lengviau adaptuotis grupėje. Bendrose veiklose vaikai išmoksta pasitikėti savimi, jaučiasi saugesni, mokosi bendravimo ir bendradarbiavimo tiek su bendraamžias, tiek su suaugusiaisias.

                  Bendrų vaikų ir tėvų veiklų formos mūsų darželyje labai įvairios:

  • akcijos (tradicinė akcija „Papuoškime darželį gėlėmis“, „Rieda ratai rateliukai…“ ir kt.),
  • kūrybinės dirbtuvėlės ( „Kalėdinės dirbtuvėlės“, „Išauskime draugystės juostą“ ir kt.),
  • vaikų ir tėvelių dailės darbų parodos („Žiemos raštai“, „Mano skaniausias pyragas“, „100 varpelių Lietuvai“ ir kt.),
  • bendruomenės renginiai („Susipažinkime“, „Gurgu gurgu į Kaziuko turgų“ ir kt.).

               Bendros vaikų ir jų tėvelių veiklos skatina vaikų fizinę, pažintinę, psichosocialinę raidą. Bendraudami su tėvais bendrų edukacinių veiklų metu vaikai jaučiasi saugesni, emociškai stabilesni.               

Parengė: direktorės pavaduotoja ugdymui   Diana Aleksaitė     2019-10-15

 

x